OT Terapie laserovym svetlem

k.novo k.novo@seznam.cz
Čtvrtek Srpen 27 13:41:59 CEST 2009

takze, v oblasti cerveneho svetla v tom jsou
4x 50mW / 685nm, paprsek je divergentni  (685nm je cervene svetlo)
v infra oblasti
4x 400mW / 830nm,  paprsek je konvergentni  (685nm je infracervene svetlo svetlo)
v obl;asti modreho svetla
13x 16mW / 470nm, podle meho modre diody aby to cele bylo vice in a mohla se zvednout cena

Drama z toho nedelam, jen upozornuji, ze 200mW v oblasti 685nm je pro terapeuticky ucinnek moc a pouziva se mene. Toto je v posdtate nejvykonejsi dostupna hlava pro dane pouziti, presto pouziva 50mW diody, tzn. 4x mensi hustotu na plochu a jak jsem uvedl pro vetsinu aplikaci se signal moduluje nebo nepouziva max. vykon.
Infracervena cast se pouziva jako  "hloubkove" ohrivatko.
Jak jsem tusim jiz uvadel, cele to funguje jednak tak, ze nervova zakonceni v plarizovanem svetle snizuji svou citlivost nobo spise ztraci cast schopnosti predavat vzruchy. Z terapeutickeho hlediska, je polarizovane svetlo a teplo stimulant pro bile krvinky, ktere se pak vice snazi "opravit" vznikly problem.
Apropo bile krvinky , smi se to jeste vubec psat, ja jen, aby mi URNA nevykopla dvere a neoznacila za rasistu nedej boze anticikanistu. :-)

KN

>Pristroj byl tohle:

http://www.btlnet.com/p/physiotherapy/laser-therapy/btl-4000-laser/btl-4110-laser-topline-p4110-003v100/

a hlavice byla podle vykonu tato:

http://www.btlnet.com/p/physiotherapy/laser-therapy/btl-4000-laser/combined-infrared-and-red-laser-cluster-l445-005v100/

odpovidalo by to cislum na displeji kde bylo 1600+200mW - ty modre
svetylka jsou jen obycejne modre LED.

Hustota zareni se da snadno spocitat - nicmene nedelal bych z toho
nejake drama - 1.8W na plose cca 20cm^2 - minuta na slunicku vas zrejme
poskodi vyrazne vic.

Radek Vicek