Odp.: RE: CRC, hash, urceni jak se pocita

Pavel hw@itherm.cz
Pondělí Srpen 24 22:33:40 CEST 2009

zkousel jsem to na par divnych nazvech a opravdu to asi chodi v pohode.
da se odhadnout jak je ten algoritmus odolny proti vygenerovani stejneho
checksumu pro rozdilne nazvy?
a hlavne netusi nekdo proc autor pouzil tak sileny postup, proc tam nema
jmeno?

Pavel

----- Original Message -----
From: "Jan Waclawek" <konfera@efton.sk>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, August 24, 2009 8:05 PM
Subject: Re: Odp.: RE: CRC, hash, urceni jak se pocita

No tak zhruba to mam, ale ozaj len zhruba. Nechcem vsak pokazit zabavu
ostatnym :-P

Na www.efton.sk/tmp/csum.exe je kratky programcek ktory pocita tu checksumu.
Nie je to len "if input="a" then print "70 14" ;-) . Mozete si vyskusat, ci
to sedi pre e, f, g, atd.; predpokladam, ze do tych 3 pismen to bude sediet.

Pre index.html mi to nesedi, takze by som poprosil i, in, ind, inde, atd. az
kym sa to nezacne rozchadzat.

wek