Pracovna poloha geloveho akumulatora

Jozef Racek Jozef_Racek@tempest.sk
Pondělí Srpen 24 19:51:18 CEST 2009

Rozobral som aku z akuskrutkovaca ( NiCd - 12V)
Tam som nasiel jeden vadny clanok. Ceny clankov s paskovimi vyvodmi s
kapacitou cca 1200 mA su celkom vysoke ( teda na moj vkus)
Nasiel som aj nejake firmy, ktore sa zivia repasom baterii, ale cena je
niekde na urovni akcioveho akuskrutkovaca v nejakom hypermarkete.

Nasiel som aj uz zmieneny akumulator, ktory by zapasoval mechanicky, ale
"po leziacky" na boku.
Zatial som v stadiu testovania vhodnosti geloveho aku do
akuskrutkovaca/vrtacky v porovnani s NiCd.

U geloveho vyhrava jednoznacne cena, dostupnost. Vahovy rozdiel je maly.
Rezim u akuskrutkovaca mi nie je celkom znamy,
ale predpokladam, ze prudy pojdu aj radovo do 30-40A pri
zatazi/saseknuti. V realnom stave predpokladam do cca 20A.
Paci sa mi nabijanie a moznost mat v nabijacke "v pohotovosti", ked
planujem prace s akunaradim na dalsi den...

Dodo