Re: Dotaz na záruku pri koupi baterie do mobilu- uz spis OT

Standa Palas stpalas@quick.cz
Pondělí Srpen 24 19:36:47 CEST 2009

Ha! Vy znáte nějakou spolehlivou? Myslím,že všechny stejně používají vnitřky
ze stejné fabriky odněkud z Asie.Repasovat znamená akorát vyměnit ten pytlík
s lithiem co je uvnitř za jinej co taky ležel někde ve skladě. Jenom možná
né v ČR ale někde v PRCu.Baterku už mám novou.Uvidím co vydrží. Ale pro
příště. Doporučte tedy jmenovitě nějakou spolehlivou a kvalitní,třeba i
dražší firmu, která Vám v honbě za vyšším ziskem neprodá šmejd na kterým má
největší rabat.Nějak se mi zdá,že v okolí Brna kde žiju takový firmy nějak
nejsou.Možná,že jsou všechny v Praze? :) A to neplatí jen pro oblast
prodeje baterií ale jaksi obecně. No nic.Tak jsem si postěžoval a jdu se
honit za vyšším ziskem....

Staňa

----- Original Message -----
From: "Lubor Otta" <butan@geoinvest.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, August 24, 2009 11:41 AM
Subject: Re: Dotaz na záruku pri koupi baterie do mobilu

Ještě z doby NiMh baterií mám zkušenost, že při výrobě určitého modelu
se nasekají baterie podobně jako další náhradní díly na sklad.
Po X letech pak koupíte baterii novou (nepoužitotu) která někde ležela.
A kvalita tomu odpovídá.
Asi by bylo nejlepší, nechat si baterku repasovat u spolehlivé firmy.
Lubor