Nabíječka baterií AFEN 10 Einhell 10A - vnitrnosti - foto - neco je rozbite

Halen halen@seznam.cz
Pondělí Srpen 24 19:34:45 CEST 2009

Tuhle nabíječku mám taky a takto má fungovat správně. Je zkratu odolná,
dokonce i proti přepólování. Bohužel nabíječka je nastavena na napětí
aby baterie neplynovala. Což si osobně myslím, že není úplně OK. Samotné
trafo dává bez regulace moc voltů :-D, takže po přemostění tyristoru
baterie plynuje jak divá, ale je nabitá. Stačí dolít elektrolyt. Lepší
odmotat pár závitů a snížit napětí, případně do série zapojit několik
větších diod a každá dioda srazí napětí o 0.7V.

Honza