Odp.: RE: CRC, hash, urceni jak se pocita

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Pondělí Srpen 24 18:41:07 CEST 2009

Zdravím,
  první nástřel:
  Jde o čísla v malé endianitě. Patří tedy prohodit bajty, aby to začlo
dávat smysl.
  Nyní platí, že b-a = c-b = d-c = 48.
  Dále platí, že ab-aa = ac-ab = a = 5232 = 109*48.
  Rovněž lze nalézt, že aab-aaa = aac-aab = aa = 38025. K aac je předem nutno
přičíst 65535 (čekal bych, že to bude 65536, ale není).
Ten systém nebude moc složitý; bohužel se tomu nyní nemohu více věnovat, třeba
tohle někdo rozvine dále...
   S pozdravem Pavel Troller