Re: Nabíječka baterií AFEN 10 Einhell 10A - vnitrnosti - foto - neco je rozbite

k.novo k.novo@seznam.cz
Pondělí Srpen 24 17:02:20 CEST 2009

Pokud se bavime o tech dvou keramickych kondenzatorech, tak tam bych hledal zavadu az v posledni rade.
Kdyz to chcete opravovat tak potrebujete minimalne nejaky multimetr, ktery dokaze zmerit odpor a ma diodovy test, pak neni problem promerit odpory vcetne toho potenciometru .
Hodnoty odporu jsou kodovane v barevnem znaceni http://www.zskom.zatec.cz/odpor/odpor.html
3x cervena =220Ohmu atd.
Diodu i tranzistor promerite diodovym testem.
Co je napsano na tech tranzistorech?

Co udela baterka pri nabijeni 13V 5hodin vam nikdo nerekne, zalezi na veliosti baterky, jeji kondici a jak dalece je nabita, ja bych to klidne riskl, ale pravdepodobne vam se stoupajicim stupnem nabiti bude stoupat napeti, ktere vam poleze z nabijecky a to se baterii az tak libit nemusi.

KN

>OK myslel jsem si to :-) A ty kondiky, ty jsou odolne? A cpo kdyz odesel ten
krajni potenciometr....

Nikdo nepotvrdil, jestli baterka bude plynovat kdyz do ni pojede 13V treba 5
hodin anebo shori vinutiM? Docela se i to trafo (sekundarni vinuti) hreje...

Po odstreleni tyristoru dava naprazdno skoro 17V, na baterku dava 12,5V /
9A.

On tyristor nejak regukluje i napeti? Snad to neni blba otazka?

Dilema, zda resit regulaci (kdyz ten tyristor topi stejne jako cert) anebo