CRC, hash, urceni jak se pocita

hw@itherm.cz hw@itherm.cz
Pondělí Srpen 24 08:43:30 CEST 2009

bohuzel neni, soubor ve kterem jsou tri soubory ma 4 bytove soubory ma 88
byte
- prvnich 19 byte je stejnych u vsech souboru co jsem generoval.
- pak nasleduji 3 byte s adresou prvniho souboru ve file
- dalsi je pocet souboru, jsou to dva byte
- po tomto je neco jako fatka, vzdy dva byte ktere se meni podle jmena a 3
byte adresy kazdeho souboru, opakujici si tolikrat kolik mame souboru
- dal pak uz jen nasleduji samotny soubory (text je videt) vzdy zacinaji
sekvenci 04 00 00 00 a pak nasleduje normalni text z toho souboru, opet
tolikrat kolik je souboru

ve file neni nikde samotny text, program ktery je generuje je na
www.connectone.com, pokud by se nekomu chtelo, muze to vyzkouset.

klasicke CRC i hashe jsem zkousel na par strankach co jej pocitaji, nic se
nepodobalo vysledku.

vecer klidne muzu poslat priklad co z toho vypadne

Pavel