Re: Nabíječka baterií AFEN 10 Einhell 10A - vnitrnosti - foto - neco je rozbite

APA navrhpcb@gmail.com
Pondělí Srpen 24 02:05:41 CEST 2009

No myslim uplne vazne, spis jsem koketoval, zda nemam zkusit postavit
nabijecku Aladin, nez opra vovat toto, co myslite?? Kdyb Aladin
zafungoval, tak bych se zaradoval, zkousel ho nekdo? :)