Mereni vykonu DC - 100 kHz

gatilo gatilo@centrum.cz
Neděle Srpen 23 20:53:39 CEST 2009

 23.8.2009, 20:34:19

No, to mate asi tak. Americane to uz vyrabet prestali, cinani jeste,
nezacali, v evrope se to nedelalo nikdy a v rusku pouze pro vojenske
ucely. :-)
Ale vazne. Ty chytre osciloskopy, co je tu tolik chvali nejmenovany
zamestnanec, nejmenovane zahranicni laboratore by to jiste zvladly.
A pokud chcete merak specialne pro tento ucel, tak cesky se to jmenuje
"pruchozi wattmetr", anglicky nevim.
Nicmene vase pozadadavky by snad mohly splnoval tyto gerety
http://tequipment.net/Hioki3194.html
http://tequipment.net/FlukeNorma4K5K.html

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz