OT: AGP kompatibilita

Dawid Ferenczy ferenczy@volny.cz
Neděle Srpen 23 18:14:19 CEST 2009

Puvodni   zprava   "OT:   AGP   kompatibilita"   od   "Dawid  Ferenczy
(hw-list@list.hw.cz)" z 21. srpna 2009, 23:20:46,
msgid:1657244760.20090821232046@volny.cz (1294 bajtu):

Tak  jeste  jednou  moc  dekuji  vsem  za  rady. Zakoupil jsem nakonec
grafickou  kartu Sapphire Radeon HD 3650 s AGP 8x a opravdu v zakladni
desce  QDI Kudoz 7E 333A s radicem AGP 4x bez problemu funguje. Z ceho
me  ale  malem  trefil  slak  a ani me nenapadlo, ze by s tim mohl byt
problem  byly  ovladace. Zatim se mi nepodarilo najit ovladac ke karte
pro Windows 2000 a dost mozna, ze ani neexistuje. Oficialni ovladac je
az  od  Windows  XP.  Bez  ovladace  je karta samozrejme nepouzitelna,
pracuje v modu 640x480 / 16 barev. Takze jsem vratil puvodni grafiku a
ted  resim  dilema,  co  dale.  Do upgrade Windows se mi silne nechce,
stavajici  instalace  je  pres  3  roky  stara  a  jsem s ni vice, nez
spokojen.

Berte  to  spise jako povzdech, nez dotaz, nicmene za kazdou informaci
vedouci  ke  zprovozneni teto karty pod Windows 2000 budu velmi vdecny
:)

Prijemny zbytek vikendu.

--
 Dawid Ferenczy