Total OT: brouk

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Neděle Srpen 23 09:36:24 CEST 2009

Zdravim,
  velice dekuji, tak tyto fotky jiz sedi, je to presne ten nas broucek!
  Dokonce jsem se docetl i to, ze ma srostle krovky, coz jsem jiz psal, ze ten
nas ma a dost jsem se tomu divil.
  Jak jsem ale o strevlicich cetl, tito jsou naopak uzitecni, nebot jsou dravi
a naopak pomahaji likvidovat ruzne jine druhy hmyzu.
  Brouk tedy dostal milost a byl hezky v rohu chalupy zase vypusten. Myslite,
ze by naopak mohl pusobit jako lovec ruznych druhu drevokazneho hmyzu, a tedy
naopak nasi chalupe pomahat ?
  S pozdravem Pavel Troller