Citanie o WiFi

APA navrhpcb@gmail.com
Sobota Srpen 22 21:58:17 CEST 2009

2009/8/22 Serych Jakub <Serych@panska.cz>
> ________________________________

ale ale :-)) Beznemu uzivateli staci co mu nastavi O2, navic kde je
problem - DSLAM zarusi svazek? Protoze modem nezarusi - Tx je prece
stale stejny  a modem vysila jen pri uploadu :-)

ps: Z experimentalnich duvodu jsem schopen jet i se SNR 3dB na DL :-)

ps2: pokud nevite, CRA maji DSLAM nastavene na na MAX a je jen na
modemu, jak se domluvi (coz ale na sh*t modemy neni prave idealni :-/
Na druhou stranu jako jediny dovoli 1024Kbit upload!! Technologie
ADSL+ umi teoreticky az tusim 1500...

ps3: pred mnoha lety, v Nemecku se prodavalo 6Mb/16Mb/co to da-24Mb -
tak kde je jaky problem, myslim real problem???