OT - zase elektrocentrála :-)

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Sobota Srpen 22 21:53:33 CEST 2009

Aaa, děkuji za informaci!
  Tak se zdá, že oni si ty generátory také nedělají sami, ale nakupují je
např. zde: http://www.sandringhamgenerators.co.nz . Takže se zdá, že
dovážejí až Nového Zélandu. Mašiny jsou to zajímavé, ale nehodí se mi tam
ta převodovka, potřeboval bych přímý náhon... Zajímavé, budu to sledovat jako
jednu z možných alternativ.
  Zdraví Pavel Troller