Citanie o WiFi

APA navrhpcb@gmail.com
Sobota Srpen 22 21:37:02 CEST 2009

kdyz uz jste o tom zacal, tak odhadem DSL pokryti 96% obyvatel v CR, pokud
mate jina data, sem s nimi!!

pro ilustraci - v miste asi 4Km od ustredny,. kde o2 vehementne tvrdil max.
3500Kb, jsme rozjeli skoro 12Mbit real! Byl to boj ale da se... Naprosto
bezne dosahnete 2-3 nasobku hodnot deklarovanych v BRASech O2 (potvrzeno z
vice mist), staci si jen pohrat a vyzkouset vice modemu rsp. vice kusu rsp
vybrat lepsi pary a vyhodit spliter (ten bere pres 1Mbit). Toto je fakt..

Podle mne 95 mozna 100% O2 ustreden bude na optice, tedy uzke hrdlo tam
neni, muj odhad, ale pokud mate jine data, sem s nimi.

Z reklamy O2 tvrdil, ze pokryje do konce roku Hsdpa signalem cele Cechy,
bohuzel ne kazdy telefon ma HSDPA, schvalne

ps: ale ja jen nadhodil, ze SSID VOIP jsou vlastne O2 dotovane ADSL modemy,
mrknete, jsou jich mraky <http://freewifihotspot.cz/wifikatalog/?q=VOIP> (pres
7000 jen tech naskenovanych) a ze jako WLAN AP doporucim FON.com pro jeste
vetsi penetraci free WiFi, nic vic :-) Ze je v Cechach fenomem WiFi ISP, tak
to je opravdova ceska rarita...