Ccko - volani sdilenych procedu z jineho projektu

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Pátek Srpen 21 14:54:01 CEST 2009

Takcitak ak menite nieco v bootloaderi tak budete musiet tu aplikaciu prinajmensom prekompilovat. To je cesta do pekiel vzajomnej nekompatibility.

Tento problem sa standardne riesi bud rozcestnikovou funkciou umiestnenej na pevnej adrese, alebo tabulkou skokov umiestnenej tiez na pevnej adrese (a presne takto isto sa to riesi v akomkolvek inom jazyku, toto nie je specificky C). Samotne funkcie bootloadera sa potom mozu volne premiestnovat.

Volanie funkcii na pevnej adrese ci citanie tabulky z pevnej adresy a skok na takto precitanu adresu, to je uz implementacne zavisla zalezitost, nie je na to ziadna standardna cesta v C.

wek