pracovni misto elektronik Havirov

Pavel Poucha papouch@papouch.com
Pátek Srpen 21 10:04:45 CEST 2009

Vždycky při těchto diskusích závidím kolegům, kteří podnikají někde mimo
Prahu. Tady má každý návrhář (absolvent) nástupní plat kolem 30.000 ....

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel

Papouch s.r.o.
Strašnická 1a
102 00 Praha 10

Tel:  +420 267 314 267-8
Fax: +420 267 314 269
papouch@papouch.com

Chcete-li, navštivte naše stránky http://www.papouch.com

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Karel Minarčík
Sent: Friday, August 21, 2009 9:32 AM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: OT: pracovni misto elektronik Havirov

1)
z matematickeho hlediska ano, z zivotniho 0% :D abych nekecal, za tu castku
a v podobne profesi jsem jeste v nedavnych letech pracoval pres 3 roky, na
den/svacinu jsem mel vyhrazenych 10kč, takze muj obed byly rohliky a caj, a
opravdu jsem nemel nic bokem, na vanoce 0Kc, premie 0Kc

2)
Je mozne, ze se jedna o jine misto, ale pochybuji tomu. Vsak zkuste se
tam prihlasit, pak nam reknete jak to je :-)

3)
Nastupni plat mladeho odbornika by mel byt minimalne na urovni nast.
platu okolnich fabrik (napr. hyundai), v kazde tride je par mladych
odborniku, zbytek je tam jen kvuli rodicum, nebo proste aby meli
maturitu a nezajima je obor. Je pak skoda, kdyz kluk/slecna co umi,
nastoupi kvuli penezum k lince na montaz airbagu do i30 (priklad).

Jinak ta firma ma moc pekne vyrobky, dost mozna se najde nejaky fanda,
nebo financne zajisteny jedinec, ktery tu praci bude delat jako konicek,
znam takove jedince i osobne. Take by me to bavilo, ale setrim na barak.

Karel