OT: pracovni misto elektronik Havirov

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Pátek Srpen 21 07:12:52 CEST 2009

Predem podotykam, ze dotycnou fy neznam, jen v tom kraji ziju (ale rek
bych, ze podobne pocity jde mit ve vetsine kraju - mozna mimo Phu).
1) Moc jste se opravdu nesplet. O 30% :-)
2) No ja osobne si nejsem jist zda se jedna o stejne misto. Pozadavky
v tom co jste nasel jsou teda podstatne jine (mensi) nez v tom, co tu
preposilal Jano...
3) Jaky myslite, ze by mel byt nasupni plat absolventa USO (rozpeti)?
Tady nerikam, zda je 13K moc ci malo (mate pravdu - i z meho pohledu
by se z toho zilo svinsky tezko).
Marek