Program navypocet transformatoru?

Peter Bošnák lajost@zoznam.sk
Čtvrtek Srpen 20 20:09:05 CEST 2009

Presne tak.Touto metódou som zhotovil desiatky transformátorov. Niekedy
sa pri výpočte uvažovalo iba 90 percent prierezu stredného stĺpika,lebo
sa počítalo s izoláciou na plechoch.Dokonca som takto navinul trafo
220/3,15 V bez akejkoľvek tolerancie.

     Peter

__________ Informacia od ESET NOD32 Antivirus, verzia databazy 4352 (20090820) __________

http://www.eset.sk