[OT] Jaky HD satelit?

Pavel Krafcik HW@pjk.cz
Čtvrtek Srpen 20 07:02:13 CEST 2009

Zdravím

Tohle jsem řešil pro
http://www.egreatusa.com/egreat-egm34a-networked-media-tank-n34.html
Protože M34A umí .m3u soubory, tj. playlisty winampu (foobaru a vůbec),
připravil jsem si playlist pro každé rádio, které poslouchám. Příklady
jsou na http://pjk.cz/kompost/radia/ Důležité je vytaáhnout si správnou
adresu streamu. Není to vždy URL, na kterou odkazuje odkaz na webu rádia.

Pavel Krafčík
mob: 728 846 005
tel: 352 696 455