trhani vlaken v konfere

Stribrny, Vladimir Vladimir.Stribrny@fei.com
Středa Srpen 19 11:05:26 CEST 2009

Ano, taky se mi trhaji, a dost mne to stve

            S pozdravem

                   Vladimír Stříbrný

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Pavel KREJCI
Sent: Wednesday, August 19, 2009 10:57 AM
To: HW-news
Subject: OT: trhani vlaken v konfere

Zdravim,
taky se vam nektera vlakna trhaji na spoustu mensich?
Na hw-news pouzivam g-mail z weboveho rozhrani.
V drtive vetsine roztrzenych vlaken je na prvnim miste noveho vlakna
prispevek od j.Krajinka pak se to jeste objevuje u k.novo a tak by me
zajimalo, jestli webove rozhrani g-mailu ma nejaky bug, nebo vyse
uvedeni 2 kolegove spatne nastaveny e-mail klient, pripadne
neodpovidaji pomoci reply/odpovedet.

Posledni pripad je vlakno:  Kabel k sluchatkam Koss Porta Pro?
Trhac: j.Krajinka

Diky,
PK