Kabel k sluchatkam Koss Porta Pro?

Zdenek zdej@atlas.cz
Středa Srpen 19 09:14:38 CEST 2009

Od Idy jsem si malem nechal poradit pri nakupu fotaku. Ale stve me ten
jejich pristup:

- V sobotu si na CR1 udela zdarma reklamu na svuj casopis par minutami
obecnych reci o testovanem zbozi.

- Clovek si tedy koupi casopis, kde se docte o neco malo vic a na
podrobnosti je odkazan na jejich stranky.

- Tam pohori, protoze pristup maji jen predplatitele celeho rocniku,
nikoliv clovek kupujici jednotliva cisla. :-(

Zdenek