IBM T30 porucha na LCD

Snehulak snehulak@gmail.com
Středa Srpen 19 09:03:15 CEST 2009

Ano mas pravdu trochu sem si s tim hral a ty same artefakty co jsou na
internim lcd jsou i na externim vystupu . Zvlastni je , ze
"postiskanim" te systemove desky to jde vratit zpet a pocitac funguje
dal , ale jindy zatuhne. Asi se ta zavada preci jenom tyka grafiky ,
ale nekde na systemove desce , kdyby byl studenak v necem dulezitem
tak by ten notas pokazde zdechl uplne coz se nedeje.

Tak to rozdelam do posledniho sroubku a poradne prohlidnu.Chtel jsem
neco z nej pouzit do manzelcina starickeho HP 6xxx , ale nejde mi tam
ani cpu ani pamet a disk to ma mensi.

snehulak