IBM T30 porucha na LCD

Snehulak snehulak@gmail.com
Úterý Srpen 18 14:49:58 CEST 2009

ahoj,

mam tu na vyhoz IBM T30, ktery zatuhava a na displeji se objevi takove
sede pruhy . Preci jen se jeste na aukcich prodava za nejaky ten tisic
tak mi to nedalo a cely jsem ho podle servisniho manualu
rozdelal.Bohuzel to vypada , ze to neni v kabelu , ale spis nekde na
desce bude nejaka vlasova prasklinka pac kdyz na tu desku nebo primo
konektor zatlacim notas funguje perfektne .

Nemate s tim zkusenosti co se u techto notasu kazilo jestli ma cenu
kupovat ten plochy kablik za cca 300 z aukra ? Myslim , ze byli docela
popularni. Je to repas je videt , ze uz do toho nekdo evidentne lezl ,
jsou poskozene ty lepitka co skryvaji sroubky...

s pozdravem

snehulak