Citanie o WiFi

Jan Martincek jano@martincek.com
Pondělí Srpen 17 13:52:45 CEST 2009

No dobre
1. Kup router:
http://edlink.edsystem.sk/main.aspx?cls=ProductDetail&pro_id=276065

Stoji cca 32 eur bez DPH

2. Nastavis to aj ked si uplny laik za 10 minut
- zapnes AP mod - to znamena ze je to Acces point
- vyklonujes MAC adresu pripojenia predpokladam ze mas TP-ckovu stavu
- ak mas DSL hladaj rovno DSL/wifi napriklad ASUS WL-600 = ten frci v pohode
- zapnes WPA2 - zvolis heslo - rebootnes
- skryjes vysielanie mena
- zapnes MAC adress filter

A mas to hotove.
Ak som na nieco zabudol tak je to iba prkotina na 10 minut.

Alebo ked uz vobec nevies co s tym ozvi sa a nejaky router ti na test
poziciam skonfigurovany.

j.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Jan Waclawek
Sent: Monday, August 17, 2009 1:43 PM
To: HW-news
Subject: RE: Citanie o WiFi

No vynikajuce.
Presne kvoli tomuto som sa pytal na zakladne citanie.
Vypluli ste tu na mna za desat minut 7 pojmov ktore nepoznam (AP mod,
Bridge, WEP, wpa, wpa2, openWRT, draftN), a ktore si potrebujem nastudovat.
To je pol dna guglenia, ak to chcem zobrat seriozne. Nehovoriac potom o
pouziti - nemienim s Linuxoidmi stravit ani sekundu, ak to nie je priamo
predinstalovane a 100% funkcne.

Naozaj neexistuje nic kratke, bez zbytocneho balastu, zrozumitelne a
aktualne?

dakujem

wek