Citanie o WiFi

Jan Martincek jano@martincek.com
Pondělí Srpen 17 13:32:17 CEST 2009

Ja odporucam openWRT alebo nejaky klon - a router za cca 1k8 SKK.
Ostatne je jednoducha klikacka - WPA2 je nevyhnutnost a draftN sa myslim ze
oplati.

j.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Snehulak
Sent: Monday, August 17, 2009 1:27 PM
To: HW-news
Subject: Re: Citanie o WiFi

No ten wep bych nedoporucoval ten prolomi kazdy nadsenec za par minut.
Snad spise wpa , wpa2 zalezi na lokalite.
Jinak hezka bakalarka o zabezpeceni je tady a je tam vlastnte neco i o
wifi obecne :

http://www.tomasbrzek.cz/news/bakalarska-prace-zabezpeceni-wi-fi/

snehulak

2009/8/17 "Ing. Libor Konečný" <support@mikrovlny.cz>:
> Kdyz tak mohu zapujcit.
> Ale na domaci sit typu bezdratovy HUB/SWICTH (jen prodlouzeni site
> bezdratove  misto kabelu) staci nastavit AP mod , Bridge, a jednoduchy
> WEP + ip adresu pro konfiguraci.
>
> LK

sa vsak, ze je vypredana (aj v tom Vasom odkaze je skladem:ne), naviac sam
pisete, ze

vydavatelstva, co som videl boli plne balastu a naviac, uprimne povedane, ja
cesky ci slovensky pisanej odbornej literature jednoducho nerozumiem (v
tejto oblasti napr. "smerovac").