Citanie o WiFi

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Pondělí Srpen 17 13:12:29 CEST 2009

Hej, v podstate vacsina toho co som vyhladal smerovala na tuto knihu. Zda sa vsak, ze je vypredana (aj v tom Vasom odkaze je skladem:ne), naviac sam pisete, ze

>Jen ciste obecne, dneska je wifi trochu dale...

takze sa mi do toho nechce. Uz len preto nie, lebo knihy od toho vydavatelstva, co som videl boli plne balastu a naviac, uprimne povedane, ja cesky ci slovensky pisanej odbornej literature jednoducho nerozumiem (v tejto oblasti napr. "smerovac").

Ale dakujem, v nudzi sa pokusim tu knihu zohnat.

wek