Rovnice "logaritmicke primky"?

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Pondělí Srpen 17 11:42:40 CEST 2009

riesil som rovnaky problem pre PIN diody. Mozete sa inspirovat tu
http://dvaluch.web.cern.ch/dvaluch/temp/bridged_t_attenuator.xls
exponencialna charakteristika diody je zadefinovana dvoma bodmi v
polickach C14 az C17, potom je vykreslena v grafe. V polickach C25 a C26
je vypocitana smernica a offset a toto sa potom pouziva pri vypocte
hodnot v stlpcoch G az K.
b.