Re: Fotodioda BPW21, levnější náhrada + dlouhé vedení?

zoodiskus@vol.cz zoodiskus@vol.cz
Neděle Srpen 16 18:01:24 CEST 2009

Vsak jsem mel neco takoveho namysli, proto jsme se ptal, zda nekdo netusi
jake opticke vlastnosti ma zalevaci hmota EK 142 od elchemka.
Mezitim jsem nasel primo pidi Fresnelovu cocku, ale i tak by me zajimala
ta zalevaci hmota.
Cocky ma v nabidce Flajzar
http://www.flajzar.cz/detail.php?zbozi=2680&cat=&open=&z=

WS

>Co se tyka smerovosti - zkuste nepouzit cocku, ale bilou prusvitnou
>bublinu
>ci desticku, tak, jak to maji expozimetry prave k totmuto ucelu. Akorat
se
neco takoveho docela blbe shani, zde v konferenci pritomny kolega vymyslel

expozimetr/flashmetr a prave valcil s tou rozptylkou. Nakonec snad pouzil

nejakou formicku na led.

Pavel Kutina