Dotaz na záruku pri koupi baterie do mobilu

Karel Minarčík karel.minarcik@seznam.cz
Neděle Srpen 16 16:00:12 CEST 2009

Poradim Vam, ja to se vetsinou zaruk resim jednoduse, neuznavam je...
Upresnim to, ja jsem vzdy zakaznik, ne prodejce, donedavna jsem mival
zkusenosti, ze mi odmitali prodejci uznavat zaruky. Tak uz proste kdyz
neco koupim, tak zarucak rovnou vyhodim, nestoji mi to za to se s nekym nekde hadat,
mesic cekat a prinejhorsim jeste pro to nekde jezdit 30km.
A je to problem prodejcu, ne muj, protoze do obchodu kde mne zklamali uz nevkrocim, a neni jich malo.
Kdyz kupuji nove zbozi, zasadne vybiram takove, ktere kdyz prestane fungovat
predcasne, tak si koupim nove a stare proste vyhodim.

Typickym prikladem jsou boty, muj vietnamsky obchodnik zadnou zaruku nedava,
ja ji ani nevyzaduji, boty stoji 150Kc, vydrzi 3-4 mesice, jsem s nimi spokojen,
po 3 mesicich si koupim dalsi. Jediny kdo je v tomto pripade znevyhodnen je
kamenny prodejce obuvi, protoze ja penize mam, mohu dat podstatne vetsi
castku za "znackove" boty, ale dobre vim(overeno), ze by mi nevydrzely a ze
s reklamaci nepochodim. Proto mam rad sveho vietnamskeho prodejce,
nase vztahy jsou ferove - "on nic neslibuje, já nic nechci (zaruka)"
KM