RE: Přidání zvukové stopy do DVD

Martin Patka hwmp@semily.net
Neděle Srpen 16 14:09:52 CEST 2009

Zdravim,

nekde jsem nasel toto:

http://rapidshare.com/files/267987131/N_vod_k_vlo_en__CZ_audio_do_DVD.pdf.ht
ml

ale zatim jsem to nezkousel.

--
-- -------------------------------------------------------------------
Martin Patka                      network & server administrator
Mikroservis v.o.s.                e-mail:     martin@mikroservis.cz
Nerudova 45                       phone work: 481 624301
51301, Semily 1                   phone VoIP  481 120969
http://www.mikroservis.cz
-- -------------------------------------------------------------------

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Pavel Troller
Sent: Sunday, August 16, 2009 6:33 AM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: OT: Přidání zvukové stopy do DVD

Zdravím,
  chtěl jsem se zeptat, zda neexistuje nějaký předpřipravený nástroj pro
přidání zvukových stop do DVD. Koupil jsem v supermarketu 2 DVD Jen počkej,
zajíci a docela mne dohřálo, že tam není volitelná originální zvuková stopa
(ruská), která je bezkonkurenčně nejlepší. Dokonce je každé DVD jiné - na
jednom je bez výběru jen česká a na druhém (které se zdá být pokračováním
prvního) je možno vybrat češtinu a polštinu. Mám k dispozici původní díly
seriálu (v avi, s o dost horší kvalitou obrazu) s původním zvukem, který
jsem schopen vygrabovat. Teď jde jen o to, jak ho přidat do image DVD tak,
aby původní stopy zůstaly (nebo ve druhém případě třeba nahradit ten polský
zvuk).
  Uměl bych to dekompozicí DVD na jednotlivá videa, pak třeba mencoderem
rozseparovat video a audio, sesadit s novým audiem a zmasterovat nové DVD,
ale právě mne zajímá, zda by to nešlo jednoduššeji.
  S pozdravem Pavel Troller