Dotaz na záruku pri koupi baterie do mobilu

Ondrej leguanolog@seznam.cz
Neděle Srpen 16 09:28:55 CEST 2009

Zajímavá je ta poslední věta "Podle této definice je spotřebitelem
„osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své
obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti“."

Potom by tedy při nákupu normálně v obchodě, kde vám dají maximálně
paragon šlo o spotřebitele, ale pokud si to samé koupím "na fakturu",
kde je uvedeno ICO a DICo, tak by šlo o nákup podle obchodního zákoníku.

OH