DC 0-10V

zoodiskus@vol.cz zoodiskus@vol.cz
Sobota Srpen 15 19:27:23 CEST 2009

Kdyz je tu rec o OZ TS91x v DS je zminka -  ESD tolerance 3kV, ale nijak
to dale nekomentuji.
Tusite co tim chtel basnik rici?

WS

>Jak se zda tak TS912 a TS914 budou ti pravy kandidati, na tu bidu, jsou
>relativne levne a hlavne sehnatelne.
>Dokazi pracovat i do 600Ohmu, jsou ESD tolerantni 3kV, 10V dokazi do
600Ohmu dodat pri 11.2V, nula bude plavat tak 100mV cili OK.

S prihlednutim k problemum s OZ pro zdroj napeti se zeptam na mozne problemy
s prijimacem 0-10V.

Puvodne jsem myslem, ze na vstup prijimace ovladaciho napeti 0-10V vrazim,
pres velky odpor, buffer amplifier, za nej delic 1/4 a ADC, ale problemy
OZ a cena RR OZ me privedly k myslence to opocit a na vstup osadit nejdrive
delic a nasledne OZ a protoze mi nektere veci dochazi az kdyz je pozde
chci se zeptat na uskali tohoto to pristupu a pouziti vysoko impedancich
delicu, rekneme 1M?

Dekuji

Jirka