OT: jak ze mne vaha udelala fesaka

Sudovec sudovec@seznam.cz
Pátek Srpen 14 23:58:32 CEST 2009

A co píšou v návodu o správném a špatném umístění váhy? Speciálně o
podložce.

Jinak mi to připomnnělo jeden vtip

Manželka se snaží krátce před svými narozeninami postrčit manžela k
výběru "toho správného" dárku - "Hrozně bych si přála něco krásně
lesklého co jde z 0 na 100 za míň než 4 sekundy."
Dostala krásnou novou váhu do koupelny...

	S.