Re: Dotaz na záruku pri koupi baterie do mobilu

gatilo gatilo@centrum.cz
Pátek Srpen 14 23:49:10 CEST 2009

 14.8.2009, 23:45:08

 Neni to nahodou presne naopak ? Tj. Li-ion relativne bezpecna, Li-po
 ponekud mene bezpecna.
 Podle mich zkusenosti, Li-ion jsou v docela pevnem ocelovem pouzdre,
 kdezto li-po jen v jakemsi tetrapacku ktery asi jde propichnout
 spendlikem.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz