Re: Dotaz na záruku pri koupi baterie do mobilu

Standa Palas stpalas@volny.cz
Pátek Srpen 14 23:43:05 CEST 2009

Tak jsem to teď změřil. Je to někde uprostřed nabíjecího cyklu a při vyndání
z mobilu má asi 4,12V naprázdno.Až to bude ráno nabitý tak to změřím a
nechám vybít. Pak poreferuju. Na té baterce je šest pinů.Dva jsou označeny
plus a mínus,ostatní nijak.Neví někdo co je v tý baterce připojeno na ty
další.
Tuhle baterku reklamovat nemíním.Bral jsem ji přes internet,je to asi víc
než šest měsíců a nechci si s někým třeba půl roku dopisovat kvůli
reklamaci.K tomu nabíjení asi tolik: Beru to tak,že u dnešních udělátek se o
nabíjení stará mobil,ne uživatel.
Když má hlad,zabéká a uživatel mu dá nažrat.Nažere se jen tolik aby se
nezdul.Až má dost ,tak už nežere.Pinů na baterce a inteligence by na to měl
mít ten mobil dost. Mám obavu,že o tom ví víc než já. Já ač elektronik to
nabíjení stejně asi moc neovlivním.Leda bych tý baterce postavil externí
krmítko. A to se mi nechce.
Ještě jeden dotaz.Co udělá baterka Li-Pol když praskne? Stejně jako když
rupne Li-Ion tak mi zapálí dům? Měl jsem za to,že Lithium - polymer baterie
nehrozí požárem.
Radši si to dám k posteli,snad by mě ta rána probudila. Jestli se už
neozvu,tak už jsem si odpověď na můj poslední dotaz zjistil v praxi a
odpovědi na ty ostatní už mě asi nezajímají.Čtěte černou kroniku.

Staňa