OT Nakup zbozi z ciny

Jan Galuszka konference@ei.cz
Pátek Srpen 14 22:20:30 CEST 2009

Jeste pozor, pokud to je obchodni zbozi tak bys mel byt zaregistrovan v
systemu EKOKOM www.ekokom.cz

S pozdravem
               ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail: jan@ei.cz )

FANDA elektronik s.r.o. , Těrlická 475/22, 735 35 Horní Suchá,jednatel: ing.
Jan Galuszka
Tel.: 00420-603531605, fax: 00420-596425819, E-mail:  info@fanda.cz , WEB:
WWW.ELEKTRONIKA.CZ
IČO: 62301802, DIČ: CZ62301802, registrace: Krajský obchodní soud v Ostravě,
oddíl C, vložka 7862

-----Původní zpráva-----
Od: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] za
uživatele Sudovec
Odesláno: 14. srpna 2009 19:14
Komu: HW-news
Předmět: Re: OT Nakup zbozi z ciny

Většina už byla zodpovězena, přidám jen jednu poznámku: při platbě pozor
na poplatky. Máte v podstatě 3 možnosti:
   - všechny poplatky jdou k vaší tíž
   - všecny poplatky jdou k tíži příjemce částky
   - poplatky jsou sdílené

Jakmile příjemce částky platí nějaké poplatky, většinou je o ně snížená
přijatá částka, takže by nebyla splněna podmínka 100% platby. Pak je
nutné doplatit a znovu platit všechny poplatky, které mají stanovené
minimální částky. Takže by všechny poplatky měly jít k vaší tíži.

	S.