Zajímavá závada PC

OK1UGA ok1uga@volny.cz
Pátek Srpen 14 22:01:57 CEST 2009

Nebyl jsem doma a četl jsem to přes nepohodlné www rozhraní. Nicméně
jasně psal, že mu přestala chodit RAM v jednom slotu a pokud ji tam má,
memtest se zboří. Dále psal, že z časových důvodů ještě RAM nestihl
vyměnit a na to jsem reagoval. Toť vše. Jde o jednu z nejběžnějších
závad. Nikdy bych si nedovalil napsat že to nic jiného být nemůže,
nicméně jsem poradil jako první pokus vyměnit RAM a na tom trvám. Pokud
se mezitím ukázalo, že ro RAM není, není na tom nic divného. Obvykle se
dějí věci obvyklé, ovšem někdy i věci neobvyklé :-).

    Martin.