Re: Dotaz na záruku pri koupi baterie do mobilu

Pavel Hudecek phudecek@tiscali.cz
Pátek Srpen 14 21:59:58 CEST 2009

Když už je ten pátek:

Kdysi, začátkem 90. let jsem zakoupil polobotky, které po 2 týdnech udělaly
žraloky. Boty byly vyztuženy vloženým ocelovým páskem, který ale samozřejmě
způsobil odtržení podrážky. Jednalo se o dokonalý příklad tzv. kurvítka:-)

Šel jsem je reklamovat, paní řekla cosi o tom, že boty nelze rekalmovat,
protože se rozpadly běžným opotřebováním - To mě dost popudilo, protože
předchozí polobotky vydržely 4 Mm (do úplného sešlapání paty), tyhle jen asi
0,1 (do nepoužitelnosti).

Tak jsem řekl, že si tedy koupím jiné. Z regálu jsem vzal botu stejného
typu, ohnul - chrup! .. a měla taky žraloka, ... to jsem zopakoval ještě asi
se třemi dalšími (všechny stejné "polarity", aby každá znamenala další
neprodejný pár). Pak už to paní nevydržela a řekla, že mi vrátí peníze:-)

PH