OT Nakup zbozi z ciny

Sudovec sudovec@seznam.cz
Pátek Srpen 14 19:14:05 CEST 2009

Většina už byla zodpovězena, přidám jen jednu poznámku: při platbě pozor
na poplatky. Máte v podstatě 3 možnosti:
   - všechny poplatky jdou k vaší tíž
   - všecny poplatky jdou k tíži příjemce částky
   - poplatky jsou sdílené

Jakmile příjemce částky platí nějaké poplatky, většinou je o ně snížená
přijatá částka, takže by nebyla splněna podmínka 100% platby. Pak je
nutné doplatit a znovu platit všechny poplatky, které mají stanovené
minimální částky. Takže by všechny poplatky měly jít k vaší tíži.

	S.