DC 0-10V ?

Novotny Pavel novotny.pp@atlas.cz
Pátek Srpen 14 18:57:34 CEST 2009

S LMC662 u GME to je jako spracujicim cikanem, studijicim pri zamestnani vsichni o nem hovori, ale nikdo ho jeste nevidel, nicmene TME je ma i fyzicky, bohuzel draz.
Pri cenovme rozdilu 40Kc vs 2x5Kc za 2ks OP07 bych osobne sahl po tech 07, pokud se nepletu tak pri 11V budou mit OP i nizsi vlastni spotrebu

PN