Zajímavá závada PC

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Pátek Srpen 14 16:58:31 CEST 2009

Zdravím,
  tak PC už zase žije. Pokud jste četli předchozí příspěvky, tak jen
pro shrnutí - odešel jeden ze slotů pro DIMM na motherboardu, jakmile
v něm je cokoliv (libovolný ze 3 DIMMů), systém je vysoce nestabilní.
Zůstane-li tento slot volný, PC běží jako dříve, jen s méně RAM.
Už je dokonce opět přetaktováno a jako dříve, nemá to na stabilitu
negativní vliv. Něco podobného jsem už zažil, na jedné desce mi také
odešel DIMM slot, ale tak, že prostě paměť v něm vloženou systém neviděl,
jako by tam vůbec nic vloženo nebylo. ťakže synův kamarád zatím může
alespoň trošku gamesit a časem se sežene nějaký o něco lepší boardík.
  S pozdravem Pavel Troller