DC 0-10V ?

j.Krajinka@seznam.cz j.Krajinka@seznam.cz
Pátek Srpen 14 16:09:51 CEST 2009

S napajenim toho moc neudelam, napajene to je ze spolecneho rozvodu, ktery ma definovano napajeni +12 az +19V, pricemz v realu je to tak +12V s tim, ze nakonci to muze byt i 11.5.

Jirka

> LM124D   pri 0 mi z toho leze 29mV proti cemuz nemam vyhrady,
>          pri napajeni 11V dokaze max 9.61V

No, to ste merali nezatazene, vsak? Uz pri pomerne malej zatazi Vam to spodne napatie moze vyliezt hore - podla datasheetu je to pri 0.1mA okolo 0.5V.
Takze bud si urobit vacsi rozsah napajania (ako Jano pisal), alebo investovat do skutocneho rail-to-rail operaku. Ani nie tak peniaze ako cas na zhananie - zda sa, ze tunajsie drogerie maju v tomto smere chudobny sortiment...

wek