DC 0-10V ?

Novotny Pavel novotny.pp@atlas.cz
Pátek Srpen 14 15:24:22 CEST 2009

Chudobny je slabe slovo, pokud vynechame extreme drahe (vice jak 100Kc) a skrtneme pro tento ucel nepouzitelne OZ s max napajenim 6V
tak u zde zminovaneho TME nenajdeme v podstate nic , teoreticky snad TS912IN, ale ten maji jen v DIPu a jen obcas :-)
Rad listuji katalogem OZ od Analogu a rikam si hezke, ale v CR musime vystacit s LM358 a TL074 :-)

PN