Zajímavá závada PC

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Pátek Srpen 14 14:47:19 CEST 2009

Zdravím,
  mám další progres v testování. Když prošly všechny DIMMy ve slotu 1 bez
závad, zkusil jsem cvičně jeden DIMM ve slotu 3 a vida, crash! Sice s jinými
hodnotami než na všechny 3 dimmy, ale projevující se naprosto stejně (tj.
Unexpected interrupt). Takže je už téměř jisté, že to je chyba paměťového
řadiče, neboť např. e CPU se informace, ve kterém slotu je aktuálně DIMM,
snad ani nedostane (nu, dostane, když BIOS konfiguruje NorthBridge, ale pak
už má fyzický adresní prostor stejnou konfiguraci a tak by to na to nemělo
mít vliv). ňyní mi běží test s DIMM v prvních dvou slotech, tj. s 512M RAM,
zatím se drží. Uvidíme... Pokud to vydrží, tak zatím pojedeme na 512M a
začneme hledat náhradní systém a popelnici pro tento :-).
  Zdraví Pavel Troller