DC 0-10V ?

j.Krajinka@seznam.cz j.Krajinka@seznam.cz
Pátek Srpen 14 13:52:14 CEST 2009

Jde o preklep, 0-250mV, chtel jsem napsat 0,25V :-)

Zkousel jsme to co jsem nasel v supliku
LM124D   pri 0 mi z toho leze 29mV proti cemuz nemam vyhrady, pri napajeni 11V dokaze max 9.61V
LM2904D pri 0 mi z toho leze 364mV to uz je kapku moc,                pri napajeni 11V dokaze max 9.72V
TL274CD pri 0 mi z toho leze 159mV no nevim,                                pri napajeni 11V dokaze max 9.73V
LF412CN pri 0 mi z toho leze 519mV silene                                      pri napajeni 11V dokaze dokonce i  10.26V
pro porovnani
OP07AJ pri 0 mi z toho leze 1.5mV super                                      pri napajeni 11V dokaze dokonce i  10.25V super,
ale ja bych, radeji  nejaky dvojty OZ a jeste dostupny u GME nebo TME :-)

Jirka

0,0 - 2,5mV ? neni to preklep, skutecne jde o milivolty ? Jaky "bezny" OZ
jste zkousel ?

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz