Jaky koaxial vybrat?

Zíka Aleš Ing. Ales.Zika@pel.br.ds.mfcr.cz
Pátek Srpen 14 06:55:17 CEST 2009

	Dobrý den,

	chystám se doma rozšířit televizní rozvody a u místních prodejců jsem narazil na tyto tři verze koaxiálních kabelů (nápis na kabelu): "RG-6U/48FA coaxial cable", "EMOS - 75Ohm KOAXIALNI KABEL CB100C/48T" a "RG6 COAXIAL CABLE 75 OHMS". Na pohled vypadají všechny tak nějak stejně, bílé, vnější průměr cca 6,5 mm, oplet a fólie.
	Nemáte někdo tušení, který z nich by mohl být nejlepší? Cenové rozpětí je 8 - 12 Kč/m, takže při těch pár desítkách metrů nic moc neušetřím, spíš mi jde o to, abych za největší peníze nekoupil nejhorší kabel...

	Díky za případné rady,

			Aleš Zíka
			http://results.cz