[OT] Jaky HD satelit?

Rollfree rollfree@volny.cz
Pátek Srpen 14 02:08:54 CEST 2009

V textu.

| Tiez nechapem nedostatku podpory dualneho tuneru,
| ale pri single LNB a originalnej dekodovacej karte
| je to snad jedno.

Originalni dekodovaci karta klidne muze dekodovat
10 programu najednou. Tady omezeni neni.
Twin konvertor stoji nejakych 300-400 Kc, pripadny dalsi
single pro silhani na dalsi druzici jeste min, takze treba
tohle snad taky mozna neni neprekonatelna prekazka.
Ale samozrejme Vam to nenutim, to je jen konstatovani.
Proste se to tak trochu nabizi, kdyz uz ten box ma 2 tunery.

Problem je v pouzitem CPU, ktery me jenom 1 dekodovaci
jednotku a udelat ten druhy stream je pry hodne obtizne.
Kupodivu DGS to zvlada od zacatku. Je skoda, ze to
neuvolnili komunite, ale mozna to souvisi s nejakym
licencnim omezenim.

| Dokazem ludi chapat aj ked sa s ich nazormi nestotoznujem,
| ale pouzivat softver s takou hnusnou grafikou ako je DGS
| firmver tak sorry, na to nemam :-) A rovnako nemam cas
| na experimentovanie a prepalovanie softveru, ktory
| mal fungovat uz pri prvej kupe, maximalne pri prvom
| prepaleni. Som totiz presvedceny, ze softver musi byt
| rovnako komoditnou zalezitostou, ako je hardver,
| a je podla mna nezodpovedne a neprofesionalne,
| predavat nefunkcne zariadenie, za tie peniaze duplom.

Snazim se prijit na to, jakou grafiku mate na mysli. Ten maly
obdelnicek, ktery se mi zobrazi na 2 sec pri prenuti kanalu
a kde je na modrem podklade bily napis treba Discovery CZ ?
Min uz se toho snad zobrazit neda, tady fakt nevim, co
by mi melo vadit.
Nebo myslite menu, ktere vidim kdyz nekdy nahodou
v satelitu neco nastavuji ? Hmmm. A mimochodem
mne se zda docela graficky vyvedene a hlavne pomerne
logicke a prehledne, ale muze to byt samozrejme tim,
ze uz jsem na neho zvykly.

A s tim prepalovanim firmware: mam tam SW cca 2 roky
(datum vydani je 27. 9. 2007). Az jsem tomu sam nechtel
verit, ze uz tak dlouho jsem se v tom nevrtal. S timhle
firmware (Neumo 2.13.6) je to zarizeni "nainstaluj a zapomen".

Ze to nefungovalo dokonale v dobe zakoupeni se mozna
da vysvetlit (ne omluvit) tim, ze SW se v dobe me koupe
(-3 roky)  bourlive vyvijel.
Nevim, jak je to ted. Ale mozna ani ted to neni idelani, protoze
ty nejlepsi firmware v sobe maji veci, ktere stejne prodejce
oficialne prodavat nemuze, takze nejmene jednomu flashovani
se zrejme nevyhne clovek ani ted.

rollfree