[OT] Jaky HD satelit?

Robert Baranka baro@atlas.sk
Čtvrtek Srpen 13 23:42:46 CEST 2009

topolcany nebrat osobne...

ab ipbox je obchodne oznacenie firmy http://www.abcom.sk korejskych
relookov/dgstation... (na krabici pisu made in korea)
abcom sa podiela - akym sposobom neviem, ale obcas sa v sidle mihne clovek,
ktory nezaprie svoj azijsky povod - na vyvoji firmware pre ne
ich fw ma dokonca v oznaceni pismenka ab, napr.
http://download.abcom.sk/index.php?&direction=0&order=&directory=02%20%20AB%20IPBOX%20HD/08%209000HD_Images

iste je, ze dodnes, po 1,5 roku od uvedenia na trh, nevie IP9000HD niektore
funkie, ktore deklaruje na krabici...
a niektore funguju prapodivne - napriklad timeshift:
po prepnuti zacne samozrejme robit zaznam na hdd, co je samozrejme, ked sa
uzivatel rozhodne si pozerany program nahrat, prida sa tento zaznam
(prednastavena cast) k tomu zaznamu, to je fajn, horsie je to, ze ked si
ziaden zaznam nespusti a prepne na iny program, ostane "timeshiftovy"
docasny subor na hdd!!!, vysledkom je plny hdd :-(
subory idu zmazat bud cez web rozhranie (nie abcomacke) alebo cez ftp,
telnet nema prave privetivy GUI :-)

takze este raz, topolcany nebrat osobne, snahu ludom z abcomu upriet
nemozno, ale mohli by uz byt aj vysledky, hlavne hd
na druhej strane, ktory novy spotrebak s azijskym fw funguje tak ako ma,
napriklad nedavna tema LCDTV

ospravedlnujem sa za neskoru odpoved, ale v case jej pisania mi nezdochol
ipbox, ale dsl :-)

robo