Mini ITX PC

Dusan Dolezal duffa@inmail.cz
Čtvrtek Srpen 13 17:55:29 CEST 2009

V tom pripade uz by vzhledem k ne o moc vyssi cene mohlo byt zajimave
kompletni reseni:
http://www.alza.cz/prestigio-ion-pc-250gb-xp-bez-os-bily-d127437.htm,
recenze je v predposlednim cisle Computeru nebo treba tady
http://www.extrahardware.cz/nejlevnejsi-ion-do-kazdeho-obyvaku?page=0,4. Ale
uz to zere o neco vic nez par watu ale neco pres 20 a taky to nema Atom 330
ale 230, zalezi k cemu to ma slouzit. Na nejake domaci HTPC to nemusi byt
spatne.

Dusan Dolezal